نقشه ایران    سال جهش تولید
پیشگام در اقتصاد دیجیتال، انتخاب اول مشتریان مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته
close search
تلفن بانک
     سامانه ای است که مشتریان به وسیله آن می توانند خدمات غیرحضوری در بستر تلفن را در کلیه ساعات شبانه روز دریافت نمایند. استفاده از خدمات تلفنبانک پست بانک از طریق تماس با شماره 84284 (021) امکان پذیر می¬باشد. همچنین با تماس با این شماره می‌توانید نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادات و یا سوالات خود را با کارشناسان این بانک در میان گذاشته و از مشاوره تلفنی نیز بهره‌مند شوید.

مزایای استفاده از تلفن بانک
شاخص‌ترین مزیت استفاده از سرویس تلفن بانک، سرعت در انجام عملیات بانکی بدون مراجعه به شعبه است. برخی از خدمات و اطلاعاتی که درباره حساب یا کارت بانکی‌تان نیاز دارید مانند کنترل موجودی حساب، دریافت گزارش گردش حساب، و ... بدون اینکه لازم باشد به شعبه بانک مراجعه کنید، از این طریق و به ساده‌ترین روش ممکن در دسترس شما قرار می گیرد.

تلفن بانک
مراحل انجام کار 
 مراجعه مشتری به شعبه و ارائه مدارک شناسایی
 تکمیل فرم درخواست استفاده از خدمات تلفن بانک توسط مشتری
 دریافت رمز عبور از متصدی اموربانکی
 تماس با شماره تلفن 84284-021
خدمات سامانه تلفن بانک
 دریافت مانده حساب
 انتقال وجه به حساب خود و دیگران (درون بانکی)
 مسدودی کارت
 دریافت صورتحساب از طریق نمابر
 دریافت کدشبا
 امکان تغییر رمز ورود به سامانه تلفن بانک
 پرداخت قبوض:
      =         پرداخت قبوض( از طریق شماره کارت و شماره حساب پست بانکی)
      =         دریافت اطلاعات قبض که قبلا توسط این سیستم پرداخت شده
 خرید شارژ همراه
      =         خرید شارژ همراه اول ، ایرانسل و رایتل

 ارتباط مردمی
      =         انتقاد یا پیشنهاد
      =         طرح شکایات
 آشنایی با پست بانک
      =         نشانی شعب و آشنایی با خدمات پست بانک
 پرداخت کمکهای مردمی
      =         کمک به سازمانهای خیریه ( محک، بهزیستی ، کمیته امداد امام خمینی)
    =         پرداخت فطریه ( عام، سادات، کفاره)
 پاسخگوئی و رفع مشکلات شعب و مشتریان