نقشه ایران    سال جهش تولید
پیشگام در اقتصاد دیجیتال، انتخاب اول مشتریان مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته
close search
بسمه تعالی
«بانک توسعه‌ای تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ( ICT)  و روستایی کشور»
مشتری گرامی
با سلام و تحیت
نظر به اهمیت جایگاه نیروی انسانی به عنوان اساسی‌ترین رکن سازمان و تاثیر بسیار سازنده نظریات ایشان در راستای رفع مشکلات و مسایل سازمانی، با مجموعه سوالاتی خدمت رسیدیم تا از پاسخ‌های شما  مشتری گرامی حداکثر بهره را ببریم.
پرسشنامه‌ای که پیش رو دارید، تحقیقی است علمی و کاربردی که از نتیجه آن در طرح‌های زیر بنایی و رفع مشکلات بانک خصوصاً در حوزه خدمات بانکی استفاده خواهد شد. تحلیل این پرسشنامه به برنامه‌ریزان امکان می‌دهد در طراحی برنامه‌های کلان بانک  به نحو مطلوب‌تری عمل نمایند. در عین حال، نتایج این تحقیق می‌تواند در کوتاه مدت نیز به بهبود وضعیت نسبی بانک کمک کند.
بدیهی است این امر بدون مشارکت دلسوزانه شما مشتری گرامی به عنوان عضوی از خانواده بزرگ پست بانک ایران  میسر نمی‌شود. از این رو، خواهشمند است به کلیه سؤالات با دقت و تمرکز کامل پاسخ داده وپس از تکمیل، پرسشنامه را به فرد ارائه کننده تحویل دهید/در سامانه بارگذاری نمایید .

اداره کل روابط عمومی
می توانید به این نظرسنجی راي دهيد و يا نتايج را بصورت متني يا گرافيکي مشاهده نماييد.
نظرسنجی:رضایتمندی مشتریان
1 -  جنسیت
2 - سن
3 - تحصیلات
4 - وضعیت شغلی
5 - محل اقامت
6 - از چه طریقی با پست بانک آشنا شده اید؟
7 - چه مدت است که با پست بانک ایران در ارتباط می باشید؟
8 - جزء کدام گروه از مشتریان بانک می باشید ؟
9 -  برای دریافت کدام یک از خدمات زیر به شعبه / باجه مراجعه نموده اید؟
10 - کارکنان شعب/ باجه پست بانک رفتاری محترمانه و دوستانه دارند.
11 -  کارکنان شعب/ باجه پست بانک ظاهری آراسته و مرتب دارند.
12 -  کارکنان شعب/ باجه پست بانک به درخواست‌های مشتری توجه دارند.
13 -  کارکنان شعب / باجه پست بانک رفتار عادلانه در ارائه خدمت دارند .
14 -  کارکنان شعب / باجه پست بانک ارزشهای اسلامی و اخلاقی را رعایت می کنند.
15 - تنوع محصولات و خدمات بانکی در شعب / باجه پست بانک انتظارات من را برآورده می کند.
16 -  استفاده از خدمات الکترونیکی و غیرحضوری پست بانک آسان است.
17 - استفاده از خدمات الکترونیکی و غیرحضوری پست بانک مطمئن و قابل اعتماد است.
18 -  امور بانکی در شعب/ باجه پست بانک با کمترین معطلی انجام می‌شود.
19 -  انجام امور بانکی در شعب/ باجه پست بانک سهل و آسان است.
20 - کیفیت مشاوره ارائه شده توسط کارکنان شعبه / باجه در زمینه سرمایه گذاری و پس انداز را چگونه ارزیابی می کنید؟
21 -  کیفیت مشاوره ارائه شده توسط کارکنان شعبه / باجه در زمینه تسهیلات بانکی را چگونه ارزیابی می کنید؟
22 - کیفیت مشاوره ارائه شده توسط کارکنان شعبه / باجه در زمینه خدمات بیمه ای موجود در بانک را چگونه ارزیابی می کنید؟
23 - کیفیت مشاوره ارائه شده توسط کارکنان شعبه / باجه در زمینه کارت های پست بانک را چگونه ارزیابی می کنید؟
24 -  کیفیت مشاوره ارائه شده توسط کارکنان شعبه / باجه در زمینه خدمات ارزی را چگونه ارزیابی می کنید؟
25 - مهارت و تسلط کاربر شعبه / باجه به خدمات بانک را چگونه ارزیابی می کنید؟
26 - طراحی و چیدمان شعبه/ باجه را چگونه ارزیابی می کنید؟
27 - اقلام تبلیغاتی موجود در شعبه / باجه تا چه میزان در معرفی و ارائه خدمات بانک برای شما اثر گذار بوده اند؟
28 -  در مجموع درصد میزان رضایت کلی شما از ارائه خدمات در شعب / باجه پست بانک ایران کدامیک از گزینه های ذیل است؟
 خواهشمند است مواردی که در ميزان رضايت شما موثر بوده و خارج از موضوعات فوق می باشد ، به ترتيب اولويت بيان نماييد